CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 1, 2009

wedding of da year


tanggal 27 Disember merupakan tanggal bersejarah dalam keluargaku..

hal ini kerana pada tarikh tersebut kedua-dua insan yang paling aku sayangi telah mendirikan rumah tangga.. memang penat pada tarikh tersebut hanya tuhan yang tahu.. berjuta terima kasih aku ucapkan kepada kedua-dua sahabat baikku aida dan yati kerana membantuku menyiapkan persiapan untuk tarikh tersebut.. tanpa bantuan mereka entahlah majlis tu jadi camner..kelam kabut la alamatnya...memang seronok... seluruh keluarga dari kelantan datang ke pahang untuk meraikan bersama-ama majlis persandingan tersebut.. aku sangat gembira melihat majlis tersebut berjalan dengan lancar. perkara yang lucunya ader ke patut bunga telur yang berwarna biru untuk hantaran adikku hilang.. puasla kami cari xjumpa2...

aku dah menggelabah takut dimarahi adikku.. last2 aku buat tak tau dan aku gantikan bunga telur itu dengan warna purple... mujur adikku tak perasan.. nak tau tak jumpa kat mana bunga telur tu...entah la tersepit kat dalam bakul... hehe.. tu pun lepas seminggu baru jumpa... ni gambar masa majlis persandingan tu...

0 comments: